Kommunikasjonsstrategi

Hva er god kommunikasjonsstrategi?

Når man skal bruke kommunikasjon som en del av sin markedsføring og strategi, for å nå visjon og mål, kreves det å ha en god plan og en strategisk tilnærming.
God strategi for kommunikasjon vil forme hvordan virksomheten din fremstår og du kan posisjonere deg i markedet. Det vil være med å styrke omdømmet og merkevaren til virksomheten din. Det vil også inneholde et godt budskap for å påvirke hodet og følelser for målgruppen, og sikrer god ressursstyring og delegering av ansvarsoppgaver.

Plan

Det som er sentralt for all markedsføring er en god plan. Det samme gjelder for kommunikasjonsstrategi. For at man skal lykkes med salg eller holdningsendringer, er gode budskap en forutsetning.

Alle virksomheter, som ønsker vekst og økt salg, bør ha et fokus på en god kommunikasjonsstrategi. Dette skal legge rammer for intern og ekstern kommunikasjon.

En god modell for kommunikasjonsstrategi er som følger;

  1. Innsikt
  2. Intensjon
  3. Mål
  4. Budskap og posisjonering
  5. Målgrupper
  6. Arena og virkemidler
  7. Evaluering

Bruk oss til å lage kommunikasjonsstrategi

Man skal kunne måle alle tiltak i en god strategi, og sikre at man kan bevise at de fungerer. Og man må kunne gjøre grep som gir en ønsket verdi. I samarbeid med oss gjør vi utviklingen av strategiene.

OmediaNorges rådgivere har god erfaring med kommunikasjonsstrategier, og vil være med deg hele veien mot målet. Prosessen rundt en god kommunikasjonsstrategi og omfanget av det skreddersys for hver enkelt kunde.

Ta kontakt med oss for å høre hvordan vi kan hjelpe deg og virksomheten din med en bedre kommunikasjonsstrategi.

HVA KAN VI HJELPE DEG MED?

HVORDAN KAN VI KONTAKTE DEG?

TILBAKEMELDING

  • STEG 1
  • STEG 2
  • STEG 3

VELG ØNSKET TJENESTEOMRÅDE

HVA TRENGER DU HJELP TIL?

LA OSS KONTAKTE DEG

Navn

Mobilnummer

E-post

Melding

For evt. vedlegg av interesse

KAN VI FÅ SPØRRE OM HVORDAN DU FIKK VITE/FANT OSS?

Takk for hjelpen

Takk for at du tok deg tid. Vi vil følge deg opp innen kort tid.

Markedsføring er å kartlegge mulighetene i markedet og legge forholdene til rette for at du oppnår det du ønsker.
Bruk grafisk og visuell design som et strategisk virkemiddel for å skape en tydelig og sterk identitet.
Markedsføring er å kartlegge mulighetene i markedet og legge forholdene til rette for at du oppnår det du ønsker.
google-site-verification: googled443dbf839a611b5.html