Markedsføring og event for butikk

Google Ads

Annonsering med Google Ads er den mest kostnadseffektive måten å markedsførte seg på.

  Les mer her

Sosiale medier

Annonsering i Sosiale Medier har du mulighet til å påvirke kundene dine der de er til daglig.

  Les mer her

Programmatisk annonsering

Ved programmatiske kjøp benytter vi avansert teknologi som sørger for at annonsene kun vises mot vår ønskede målgruppe og i ønskede kanaler/ medier

  Les mer her

Innholdsmarkedsføring

Innholdsmarkedsføring, Content marketing er et annet brukt ord, er en måte å nå ut til og treffe ønsket målgruppe med informasjon som de har lyst til å lese.

  Les mer her

Kommunikasjonsstrategi

Når man skal bruke kommunikasjon som en del av sin markedsføring og strategi, for å nå visjon og mål, kreves det å ha en god plan og en strategisk tilnærming.

  Les mer her

Søkemotoroptimalisering

Søkemotoroptimalisering handler om å tilrettelegge sånn at en nettside rangerer høyere i søkemotorer. Disse tipsene tar deg langt på vei til toppen i Googles søk.

Hvorfor digital markedsføring?

Markedsføring har endret seg stort de siste 10 årene årene. Folk har endret bruksmønster og vaner etter hvert som smarttelefoner har kommet. Mobildata har også gjort at vi ikke lenger treffer kunder slik vi gjorde tidligere. Dette gjør at vi kan treffe kunder når som helst på døgnet, og kravet til hvordan man annonserer har blitt høyere.

 

Valg av riktig markedsføring

Valg av riktig kanal og bruk av riktig budsjett er avgjørende for at du ikke bruker opp pengene dine på folk som ikke kjøper av deg. Det finns flere måter å bli synlig på i Google og Facebook. Disse to kanalene i seg selv er ekstremt bra, men også veldig forskjellige. Med Google Ads vil man plasseres på Googles første side men betale kun når noen klikker på nettopp din annonse. Google Ads er også en viktig del av SEO-strategi. Når det kommer til Facebook annonsering, kan du her påvirke potensielle kunder til å faktisk ta kontakt med deg. Selv om de ikke er i kjøpsmodus når de ser annonsen, oppnår du at de har deg fersk i minnet når de en dag trenger det du selger.

Hvordan får du best resultat av markedsføring

Digital markedsføring slik det er idag har gjort at kommunikasjonen mellom bedrift og kunde toveis, og med tilbakemeldinger i nærmest sanntid kan man raskere vite om aktivitetene man utfører gir ønsket effekt eller ikke. Først og fremst kreves det at man har kunnskap om målgrupper, markedet og hvordan man samkjører dette med markedsføring i de forskjellige kanalene. Dette er kunnskap som vi har opparbeidet oss over lang tid. Vi har testet, feilet, rettet opp, testet igjen. Ingenting av det vi gjør er bare satt opp på 5 minutter.

 

Hvorfor skal du velge oss?

Vi er opptatt av at markedsføringen vi leverer, skal bidra til å nå målsetningene til bedriften din.

Vi, som de fleste andre, ønsker å bruke lang tid på å jobbe mot målene, slik at markedsbudsjettet ditt blir brukt på en fornuftig måte.

Det er samlingen av riktige valg av kanaler, analyse evaluering og optimalisering som er nøkkelen til suksess.

google-site-verification: googled443dbf839a611b5.html